Kalite ve Müşteri Politikamız
1924 yılında Japonya’nın Osaka şehrinde kurulan Daikin Industries (DIL), 100 yıllık deneyimiyle bugün 170'den fazla ülkede faaliyet gösteren, ısı pompası, iklimlendirme ve hava filtreleme teknolojilerinde dünya lideri bir markadır. Müşterilerinin değişen ihtiyaçlarını dikkate alan Daikin, Ar-Ge merkezlerindeki uzman ekipleriyle, konut, ticari ve endüstriyel iklimlendirme uygulamalarına yönelik yenilikçi ve kaliteli çözümler sunuyor.
Türkiye’de, ısıtma, soğutma ve havalandırma alanında en geniş ürün gamına sahip olan Daikin, bu alandaki yetkinliğini Adana Bölge Bayii Metropol Grup ile daha da ileriye taşıyor. Metropol Grup, Daikin'in kalite anlayışı ve müşteri odaklı yaklaşımıyla markanın misyonunu, vizyonunu ve değerlerini temsil ederek, üstün hizmet ve müşteri memnuniyeti sağlamayı taahhüt ediyor. Ulusal ve uluslararası standartlara uyum sağlayan, çevre, enerji ve güvenlik kriterlerine odaklanan Metropol Grup’un, Daikin ile örtüşen kalite ve müşteri politikası şu prensiplerden oluşuyor:
- İş stratejimizin merkezine sürdürülebilirliği alarak, kısa, orta ve uzun vadeli hedeflerimizi belirliyor, düzenli olarak gelişmeleri izliyor ve sürekli iyileştirme ilkesiyle hareket ediyoruz.
- Tüm uygulamalarımızda müşteri memnuniyetini temel önceliğimiz olarak kabul ediyoruz.
- Ulusal ve uluslararası yasal gerekliliklere ve ilgili diğer kalite standartlara tam uyum sağlıyor ve bunu garanti ediyoruz.
- Ürettiğimiz çevre dostu teknolojilerle, toplumun daha sağlıklı ve konforlu yaşam alanlarına erişimini kolaylaştırıyoruz. Çözüm ortaklarımız için sürdürülebilir değer yaratıyoruz.
- Üretimin temel unsurlarını oluşturan "insan, metot, malzeme ve makineyi " en etkili şekilde kullanıyoruz. Değişen dinamiklere uyum sağlamak için inovatif çözümler geliştiriyoruz.
- Riskleri ile fırsatları öngörerek faaliyetlerimizi planlıyor ve proaktif bir yönetim anlayışı benimsiyoruz.
- İş sağlığı ve güvenliği (İSG), kalite, çevre ile enerji verimliliğini bir bütün olarak değerlendiriyoruz. Sürdürülebilir bir yönetim modeli oluşturarak sektörümüzde örnek bir işletme olarak büyümeye devam etmeyi amaçlıyoruz.
- Satış sonrası hizmetlerde müşteri memnuniyetini düzenli olarak ölçüyor; ihtiyaç, öneri ve beklentilere açık, şeffaf ve hızlı çözümler sunuyoruz.
- Tüm faaliyetlerimizi başarıyla sürdürmek için gerekli olan kaynakları eksiksiz şekilde temin ediyoruz.
- Metropol Grup bu ilkeleri taahhüt ediyor ve kalite politikası olarak kamuoyuna ilan ediyor.